Selasa, 22 April 2014

Telefon baru

Bila bace encik Apan kate dia dah guna telefon baru, saye pun nak beritahu juge bahawa saye sudah menggunakan telefon pintar jenama samsung.



Galaxy grand quattro. Bukan beli, tapi awek bagi hadiah...

Taklah baru. Dah lebih 6 bulan juge guna..

2 ulasan:

APAN berkata...

lol...yg ni klaka...haha...
naik lak nama aku...ko pun tau rupa hp rebet camne bro. basic function je...cukup la setakat nak blaja guna smart phone. haha...

hp ko ni berkali-kali canggih dr aku punya...

Nur Fauzi Bassar berkata...

Ikutkan diri yang kedekut ni nak beli jenama mcm lenovo tu. Murah la sikit banding samsung ni. Tapi orang dah bagi...
Sepanjang pakai telefon bimbit sejak tahun 2001 ni, cuma pernah beli telefon sendiri sekali je. Nokia ape tah yg ade torch light tu.

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...