Selasa, 22 Januari 2013

" I ate all your Halloween candy..."



3 babak yang terakhir sedikit menyentuh hati. "It's all right. I just want you to feel happy"

5 ulasan:

依之汉 berkata...

Dan yang paling saya suka babak dua orang budak duduk di sofa. Hampir-hampir sahaja saya ingatkan dia ingin mencarut, tapi tidak. Mereka hanya marah akan ibu bapa mereka. Hati budak masih suci daripada di noda kata-kata kesat.

Babak lain bagi saya biasa sahaja.

eVa berkata...

Olololololo comel giler.. Kluar air mata tgk... Sbb sy mmmg suka tgk budak2 hehe sy xboleh tgk budak menangis mesti menangis jugak haha.. Suka post ni.... Yup yang last 3 babak tu mcm comel gilerrrrr

APAN berkata...

haha...kelakar2...taksub betul ngan candy

ROJAK berkata...

gula2 punya pasal hehehe..meragam sampai macam tu sekali hehe

Nur Fauzi Bassar berkata...

kalau bawak suasana kat Malaysia ni, ape ye nak ganti dengan 'halloween candy' tu?

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...