Selasa, 12 April 2016

Babai Maxis

Saye ini telah menjadi pelanggan maxis sejak zaman kad 'prepaid'nye RM238 lagi. (Dapat harga RM200 lepas emak saye tawar menawar).

Sejak itulah saye menggunakan pelan prabayar hotlink dan akan tambah nilai sentiasa bagi memastikan talian terus boleh diguna.

SEkarang ini harga sekeping kad prabayar RM10 saje sudah dapat. Malah masa promosi percuma pun boleh dapat. Punyalah senangnya nak dapatkan satu kad sim.

Tapi bukan itu ceritenye.

Berkaitan dengan ramai pengguna yang boikot maxis kerana perkhidmatannye yang cekik darah, kedekut dan memilih pelanggan. Bolehlah anda rujuk blog dan web lain di internet. Contohnya satu forum di lowyat.net.

Ramai marah sebab bayar mahal, tapi tak berbaloi berbanding dengan perkhidmatan telco yang lain.

Ade yang sokong boikot maxis, ade yang setia.

Itu pilihan masing-masinglah.

Tapi saye sebagai pengguna memang sudah 'babai' maxis. Lebih 10 tahun guna prabayar, ribuan RM dibelanja untuk tambah nilai, tak ade pun dapat percuma kredit ke. Sudahlah mahal kadar sms dan pangglan. Itu baru prabayar. Kalau pakai pasca bayar tak tahulah macam mana. Beratus RM sebulan lebur.

Dengan menggunakan kemudahan yang ada, nombor lama dikekalkan tapi ubah kepada telco lain. Sayang nak ambik nombor baru sebab dah sekian lama nombor ini digunakan.

1 ulasan:

Unknown berkata...

Boleh cuba guna prabayar onexox....hubungi saya untuk keterangan lanjut...

www.sabtwone.onexox.im

01119800309

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...