Khamis, 26 Februari 2015

Arba network scam: logik?

Sebelum pergi ke hal teknikal akad muamalat dan sebagainya, kita boleh gunakan logik terlebih dahulu.


Komen daripada tuan tanpa nama ini memang tepat sekali.


Mudah kan?

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum saudara sekalian utk makluman CEO pernah mengadakan Majlis Berbuka Puasa bersama PM di sik kedah, ne gambarnya http://www.cwc.com.my/foto-2/?album=2&gallery=5
semoga perniagaan melayu, CWC dgn produk2 yg berkualiti agar sentiasa maju kehadapan amin, sama-sama la kita doakan dan kita menyokongnnya...

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum saudara/ saudari sekalian utk makluman CEO CWC pernah mengadakan Majlis Berbuka Puasa bersama PM di sik kedah, ne gambarnya

http://www.cwc.com.my/foto-2/?album=2&gallery=5

semoga perniagaan melayu, CWC dgn produk2 yg berkualiti agar sentiasa maju kehadapan amin, sama-sama la kita doakan dan kita menyokongnnya...

Nur Fauzi Bassar berkata...

jemput pm, confirm halal dan tak salah.

Memang melayu betul...

Tanpa Nama berkata...

PM ke nak tentukan halal,haram dan tak salah, mcm cerita cokolat plak ada percaya ada sebaliknya, lagipun halal & haram telah diterangkan dlm program trsbt, kalo dorang tipu dorang yg tanggung, terpulanglah org na buat adaian ber macam2 tiada sapa na halang, hanya Allah yg tahu dan tepat menilainya.

Tanpa Nama berkata...

CARA2 NAK MEYAKINKAN/MENIPU ORANG RAMAI:

BUAT MAJLIS, JEMPUT ORANG KENAMAAN, AMBIL GAMBAR .....

HEBAHKAN, ORANG KENAMAAN TU DAH MEMPERAKUI BUSINESS KITA!!!

INI YANG TERJADI PADA SKIM PLATINUM LANE DI KULIM DULU..

JEMPUT TS MUHIDIN RASMIKAN BANGUNAN KEDAI, LEPAS TU HEBAHKAN KATA MENTERI DAH SOKONG BUSINESS DEPA... NO PROBLEM DGN BANK NEGARA .... LAST SEKALI TERSONTOT!!!

Nur Fauzi Bassar berkata...

Orang yang ade otak tak terus percaya.
kes coklat hal lain. Ade badan yang semak dan sahkan. Bukan pihak syarikat yang sahkan halal. Bukan ceo syarikat coklat.

Arbok ni siapa yang semak dan sahkan? Ceo? Agen?

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...