Selasa, 10 Jun 2014

" muke macam selalu nampak.."

Lima hari ni saya berkampung di masjid al azim melaka. Ade program cuti sekolah untuk murid-murid. Ade jugelah dijemput beberapa ikon / selebriti untuk memeriahkan program.

Hari ni slot imam muda Asyraf, pemenang program imam muda musim pertama.

Alhamdulillah sambutan menggalakkan. Pelajar ramai teruja jumpa imam muda. Tak apalah kan. Lagi eloklah dari minat artis yang bukan-bukan.

Habis program sempat jumpa sekejap imam muda.
" ustaz, macam pernah selalu la nampak muka kat um dulu "

Barulah tahu rupenye kami ni sama tempat belajar, satu fakulti. Cuma lain jabatan dan batch. Tiadelah saya ambik tahu sangat latar belakang peserta program imam muda sebelum ini. Lagipun astro pun takde.

Perasan terkenal sekejap haha. Manalah orang tak perasan muka. Nak dekat 2 tahun 'extend' sebab cerdik sangat. Jadi memang ada juga la yang perasan muka ni juge yang berlegar di fakulti.

2 ulasan:

Khamsi Abdullah berkata...

selebriti lak y cam tuan ye.. :)

Nur Fauzi Bassar berkata...

Kite ni kenal dia sebab dia selebriti. Tak sangke die perasan muka cabuk ni masa zaman belajar dulu

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...