Khamis, 22 November 2012

Carian artikel di blog

Saya sentiasa lihat statistik trafik di blog. Kalau dulu sekitar 30 ke 70 UV sehari, sekarang dah naik sikit ke 70 - 120 UV sehari.

Cuma saya perasan ada satu artikel yang dilihat banyak kali dalam masa beberapa bulan ini. Artikel ini : Isteri curang (ibu cerita)

Tak tahulah mengapa. Tapi kalau yang datang jenguk artikel sebab nak cari cerita 'stim', minta maaflah. Blog saya tak sediakan benda seperti itu. Ruangan Fiqh dan Kewangan Islam adalah kalau mahu.

Kisah Isteri curang (ibu cerita) itu sememangnya benar dari ibu saya. Malah pakcik dalam cerita itu memang saya kenal, dan masih lagi datang potong rumput dirumah saya. Bukan suka-suka nak reka.

Jadi minta maaflah sekali lagi kalau yang datang tu nak cari cerita-cerita 'stim' begitu.

5 ulasan:

依之汉 berkata...

Kadang-kala lawak juga yea apabila kita lihat apa yang manusia boleh cari di Google dan terhumban masuk ke blog kita.

Macam kawan saya, kisah seorang budak U. Boleh pula ramai yang Google main dengan budak U. =.="

Bak kata Mastika, pelik tetapi benar.

Nur Fauzi Bassar berkata...

iye betol..kalau tengok keywords tu, kadang yang pelik-pelik pun ade.

ROJAK berkata...

biasalah benda yang kita nak kongsi lain tapi benda yang orang nak cari lain pun masih bole terjumpa blog kita jugak

Nur Fauzi Bassar berkata...

rojak:
yang pelik-pelik tu memang boleh jumpe. tapi tak sangka la ramai carik cerita tu

APAN berkata...

potong stim dorang betul la ko ni bro...haha...
blog ak pun ada gak kdg2 tu terlekat keyword pelik2...
dan ada satu keyword tu mmg konsisten setiap hri...

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...