Sabtu, 19 Mei 2012

Anime - Raijin Oh!

Pernah tengok kartun ini masa zaman sekolah rendah dulu.

Tak tau pula nama betul / penuh anime ni. 

Tapi tak disiarkan di TV Malaysia. Mujur juga area Kluang boleh dapat lagi rancangan TV Singapura.


opening


ending

Walaupun tak logik juga, tapi menarik untuk ditonton.

Masa kecik-kecik dulu sanggup godek TV cari siaran kartun ni.

Lagu 'Opening' dengan 'ending' pun sedap dan menarik.

Siapa pernah tengok kartun ni?

6 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

kekadang ok gak layan citer kartun ni

msredcheesecake berkata...

Tak pasan citer ni....

APAN berkata...

haha...aku lom penah tengok anime ni...layan naruto ngan bleach je. skang ni pun da lama x baca. biasa aku bukak baca sebulan sekali...

nurfauzi berkata...

Sharinginfoz:
kite ni memang suka tengok kartun. kat rumah komik banyak

puan kek keju:
kat TV malaysia memang takde. Kebetulan tengok TV singapura, jadi memang dulu asal hari ahad tengok katun ni

apan:
ini kartun zaman lame punye. eden sekolah rendah lagi masa tu. naruto dgn bleach panjang bona nak follow bace..

MR.F berkata...

tgh mendownload kartun ni. hehe, best tapi xde subtitle.

nurfauzi berkata...

MR F
ade jugak jumpa link download. kat youtube pun ade jugak orang letak.
tapi yang tak bestnye, takde subtitle...

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...