Sabtu, 14 Januari 2012

Tulislah yang bermanfaat

Bukan nak kata tulisan di blog ini bermanfaat sangat.

Cuma nak tekankan supaya blogger hari ini perlu cuba sedaya upaya menulis sesuatu yang bermanfaat untuk dibaca oleh pembaca lain.

Saya mula menulis beberapa artikel kritikan tentang MLM. Alhamdulillah setiap hari, keyword di nuffnang mencatatkan ada pembaca yang mencari dan membaca maklumat berkenaan MLM.

Sabtu, 14 Januari 2012, 10:00p.m

Tujuan artikel berkenaan MLM ini ditulis untuk bagi maklumat pada pembaca tentang realiti skim MLM yang banyak menjalankan perniagaan dengan cara yang merugikan pengguna. Harapnya mereka yang membaca tentang MLM ini dapat apa yang dihajati.

Tak kurang juga ada komen sesat di shoubox yang mengkritik (boleh tengok dan cari).

aku org score A: SAPE KAUNK CKP SAL HALAL HARAM..AK TGK MUKA PN X YAKIN LGSUNG..X YH KUTUK ORG JE LA BRO,JAGA LMBU BLKANG UMH CKUP..HAHA

aku org score A: Sape lu nk kate halal haram...ak tgk lu pn x yakin...ad hati nk komen org.......uwekkksssss

Saya tak padam. Dibiarkan untuk tatapan umum. Pembaca boleh nilai sendiri.

Apa yang ditulis adalah berdasarkan kefahaman sendiri, ilmu setakat yang ada dan juga pengalaman menyertai beberapa skim MLM sebelum ini. 

Pembaca bebas mahu kritik, tapi biarlah beradab sebagai tetamu.

Apa pun, jika ada seorang yang membaca artikel MLM di blog ini, dan dapat menyelamatkan duitnya dan menyedarkan dirinya tentang MLM, saya kira matlamat artikel ini tercapai. Alhamdulillah.

Apa pun, blogger sekalian tulislah yang baik-baik agar ada manfaat yang diperolehi kepada orang lain.


3 ulasan:

APAN berkata...

aku rasa aku penah baca beberapa artikel ko pasal tu...mmg aku sokong ko banyak2.haha...aku agak anti gak ngan mende tu.biarpun ilmu aku x berapa nak banyak nak ulas pasal mende tu mcm ko tulis.tpi aku rasa apa yg ko tulis tu ada betulnya...
takut x boleh cari mkn la tu.haha...

at least kita berani tulis ngan tunjuk muka, dorang ada bran?

amranaiman berkata...

ya tulis n kongsi lah tulisan2 yg bermanfaat :)

nurfauzi berkata...

amran: terima kasih datang jenguk

apan: kita ni takde masalah pun orang nak kutuk. muke hensem ke, tak hensem ke, gelap ke...janji eden dah kawin hahaha.
lagi pun ini blog dan pendapat peribadi. siapa2 nak kritik pun tak kisah. cuma dengan adab yang molek.

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...