Isnin, 3 Oktober 2011

Seluar ketat / legging, baju ketat


Kalau pakai seluar legging ni dengan t-shirt pendenk sendat.... Jamu mata lelaki-lelaki kat luar. Janagn di marah kalau ada orang selera tenung lama-lama. Dah ditunjuk, orang pun tengok.



Ai..Hampir setiap hari kena gangguan seksual ini..



Lagi sekali, jangan marah bila ditenung dengan 'selera' kalau pakainya begini..

2 ulasan:

msredcheesecake berkata...

Nak tutup aurat, nak berfesyen boleh, pandai2lah pilih pakaian....

nurfauzi berkata...

Kekeliruan terjadi sebab masih ramai tidak faham konsep aurat. Tak kira lelaki atau perempuan.
Bagi wanita, ramai yg beranggapan menutup aurat cukup dengan memakai tudung

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...