Selasa, 20 Mei 2008

mari membaca lagi

Saya sebenarnya sedikit kecewa kerana tidak sempat pergi ke Pesta Buku di PWTC yang diadakan bulan lalu...Kerana tersangatlah sibuk dengan kerja di PBAM...Nak pergi malam, tak sempat....Siang hari pulak kerja.

Walaubagaimanapun saya berjaya juga membeli dan membaca dua buku di bawah ini.

aku terima nikahnya


satu rasa dua hati



Kedua-dua buku ini adalah terbitan Galeri Ilmu.

Melihat kepada tajuk buku, ramai yang mengatakan saya dah tak sabar nak "berbini".

Bagi saya, tak salah membaca buku seperti ini untuk menambah ilmu. Bukankah lebih baik bersedia awal...

Selepas membaca buku ini.....Rasanya masih belum cukup bersedia untuk menjadi suami yang soleh untuk memimpin keluarga..

6 ulasan:

Ilya berkata...

waaa mbah.hebat betul preparation.hehe

poji berkata...

persediaan tu kan penting

kalau kau bace buku ni...kau tau la

ilya berkata...

aku malu nk beli.nnt mak aku kate aku dh tak sbr nk kawen..uwaaa

Nur Fauzi Bin Bassar berkata...

persediaan itu lagi penting
jangan dah kawen baru nak sedia
kan lagi baik sedia awal

bukan nak jadi lagi teruk
tp persediaan supaya jadi lebih baik

Ilya berkata...

mbah nk pinjam fotostat..hahaha

so aku leh cover the story

Nur Fauzi Bin Bassar berkata...

beli la dei......
2 buku tak sampai RM50 pun
tak rugi pun beli
yang rugi kalau beli tapi tak baca

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...