Selasa, 4 April 2017

Arba network, cwc, cwig, kopi pak belalang

Apa yang dah jadi hari ni?

Rungutan peserta yang tak dapat bayaran terus berkumandang. Malah yang nak semula modal pun tak dapat.

Gebang hebat duit masuk tiap bulan tu hanya leader besau saje dapat.

Boleh cuba baca fb page PW.

Ini pula kisah di sebuah forum online.
http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=504049

Kalau rajin boleh baca awal hingga akhir. Macam mana sembang yang sampai gajah
terbang akhirnya jadi sepi bisu.

Kalau di fb boleh usha fb agen cwc yang ade tulis kr kat depan tu. Cuba komen tanya, ada la yang kena block terus.

Dah berapa ribu korang tersontot?

1 ulasan:

Hafiq Salmah berkata...

Dulu2 mrk bangga letak KR depan nama memasing

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...