Khamis, 7 November 2013

Malang si penunggang motosikal

Si penunggang motorsikal yang dimaksudkan adalah tuan punye blog ini.

Lubang di jalanraya adalah salah satu musuh utama penunggang motorsikal. Kalau kereta yang terlanggar, boleh tahan lagi. Kalau motor?



Akibatnye tersadai tepi jalan..

Dan jadi rezeki kedai motor.



Apa nak buat.. Malang tak berbau. Pagi lambat pergi kerja. Petang lambat balik.

Mujur tak tertonggeng lepas laggar lubang, tak ade kenderaan lain di belakang.

2 ulasan:

APAN berkata...

bahaya ni...setakat ni aku lom penah langgar lubang smpai jd mcm ni...tmbh2 kalau hujan, memang x nmpak lubang tu besar atau dlm mana kan...

Nur Fauzi Bassar berkata...

lubang itu telah pun diturap.

ini kali ke dua rim bengkok dalam masa 2 tahun. tapi yang ni lagi dahsyat la sampai retak merekah gitu.

Kalau kena langgar tu, mau masuk paper " cikgu j-QAF kemalangan motor "

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...