Rabu, 6 Mac 2013

Pertandingan lawan kepala

Masa dah takde kerja. Melayan si Fawwaz.

 Ting..ting.! Loceng mula dibunyikan. Si baju biru menyusun langkah.







Perlawanan menjadi sengit. Si baju biru makin ke depan dan menguasai perlawanan.










Akhirnya si baju biru menang dan memberikan hukuman pada si kalah..

Dia cubit memang sakit, kuku panjang pulak tu. Mujur tak luka. 

5 ulasan:

APAN berkata...

dah besar nanti blh jd hero malaya tuh... :)

Sharinginfoz berkata...

alamak macam mana boleh si biru menang ni

Nur Fauzi Bassar berkata...

tak jadi hero pun tak ape..asal jadi anak soleh huhu.

si biru tiade belas ihsan dan menolak kepala dengan kuat.(sampai tak tengok kepalenye dah kat mate ayahnye)

Teacher Basariah berkata...

hehe..lawak betoi ni

Nur Fauzi Bassar berkata...

bile dah pandai cakap ni lagi la..
"nak kepale ayah" maksudnye nak lawan kepale.

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...