Isnin, 19 November 2012

Boikot McDonalds??

Mesti kecoh sehari dua ni berkenaan boikot McDonalds kan? Sampai McD Malaysia umum bagi burger percuma pada pelanggan.


Benda ni timbul semula sebab serangan tentera Zionis Israel yang menyerang penduduk Gaza yang tidak bersenjata. Macam kita yang tengah elok-elok bersiar-siar kat bandar, tak pasal-pasal ade bom dengan peluru berpandu datang meletup.

Tak terbayang kan? Tapi itulah realiti yang berlaku di GAZA.

Berbalik pada isu boikot tadi, saya rasa perlu dengar dan tonton video di bawah.





Harap jelas. Kalau syarikat itu milik Malaysia pun, tapi beri sokongan pada Israel, kena boikot juga.

Anda mahu boikot? Itu pilihan masing-masing.

Jadi mereka yang kerja di McD tak perlu gelabah dan risau hilang punca pendapatan.

** rokok pun kena boikot juga.....

2 ulasan:

APAN berkata...

pergh...nice video...selalu baca info2 di fb je...mende mcm ni yg sepatutnya dikongsi.bnyk persoalan terjwb...tq bro...harap cekallah aku

Nur Fauzi Bassar berkata...

harapnye siapa yg tengok video ni dapat jelas sikit pasal hal boikot tu.

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...