Isnin, 16 April 2012

Anugerah nasyid



Tak tahu pun ada anugerah ni.

Lagi pun tak dapat siaran tv alhijrah ni.

Publisiti kurang meluas. Mungkin sebab bajet yang terhad, tak macam majlis anugerah lain yang penajanya sangat banyak.

Sampai tang nasyid, sikit je yang sudi taja.

Tempat duduk pun banyak kosong.

Rasa kalau iklan betul-betul kat IPTA sekitar lembah Klang, ramai yang turun.

Apa pun tahniah atas penganjuran ini. Biasalah kali pertama, memang ada kekurangan. Tapi itu sebenarnya peluang untuk kita belajar menjadi lebih baik dengan memperbaiki kekurangan yang kita nampak.

2 ulasan:

APAN berkata...

publisiti la mungkin isu utama. masuk baca kat sini baru tau ada :)

nurfauzi berkata...

biasa la tu. publisiti luas, kocek kena lebat. benda macam ni tak ramai yang nak sponsor. memang banyak korban kerja percuma, keluar duit sendiri lagi.

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...