Rabu, 16 November 2011

1st Buffered Earning from Nuffnang

Setelah masuk bulan ke 3 meletakkan iklan Nuffnang, barulah ada beberapa kempen yang singgah di blog ini (orang kata BE).

Tapi jumlahnya tidaklah banyak, tak hebat macam blog-blog yang lain. Berapa sen je yang dapat. Blogger lain mencecah puluh, ratus RM bagi satu kempen.


Memandangkan blog ini blog cabuk, dapatlah beberapa sen dan RM.


Sikit kan? Tak kuasa nak gelapkan bahagian CTR bonus dan Earning tu. Tapi syukurlah kan, daripada tiada langsung.

Jadi tak pelik lah kalau blog yang ramai pembaca dan pengunjung boleh kumpul beratus / beribu RM dalam masa sebulan.

7 ulasan:

aReLaN berkata...

lebih krg je.slalu dpt xsmpt singgit pn utk pape BE.kte bkn power sgt pn smpi jutaan org bca sehari.hahaha

nurfauzi berkata...

Berblog sekadar mengulas apa yang boleh...

aida-myasara berkata...

ok la tu rezeki nov 2011...

Ikhwan berkata...

Oklah tu, bulan ni aku dpt 1 saja BE :(

Syaza Zul berkata...

Tahniah dapat BE :)

APAN berkata...

at least ada gak BE bro...aku ni da lama x dpt BE ma...xpe la.tunggu turn...harapnya ada lagi la pasni :)

nurfauzi berkata...

aida : kesuwon.

ikhwan: ini pun tak tau la lepas ni boleh dapat lagi ke tak.

syaza: kesuwon. doakan dapat lagi.

apan: mane tau sekali dapat ribu2 punya RM nanti.

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...