Isnin, 26 September 2011

PM Najib naik bas..

PM kita menjelajah Perak menaiki bas.


Bukan nak 'eksyen'...Tapi kalau bas macam ni, jelajah Asia pun eden sanggup naik.

Tak dapat bayangkan kalau PM naik bas ni:



Bas ni la eden selalu naik nak balik asrama kat Segamat dulu.

4 ulasan:

msredcheesecake berkata...

tak suka naik bas, byk pendatang...

nurfauzi berkata...

haha..tau-tau..macam2 jenis ada.
ape nak buat. name pun pengangkutan awam.

Tanpa Nama berkata...

ada ke bas yg seat mcm ni? siap ada meja kop lagi? kalu bas setaraf yow hoe ni, anak buah aku panggil bas gelodok.

nurfauzi berkata...

dalam bas tu mcm2 boleh ubah. ade bas yg siap ade katil lagi

E-book

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...